General Is tipping compitition finished

gimmee_old

Guest
Hi all.

When I goto the tipping compitition there is nothing there anymore. Has it finished? Had alot of fun doing that every week with the guys at work.

Cheers

Gimmee (I dont want anything, thats just my nickname)
 

MiXmasterreece_old

Guest
gimmee said:
Hi all.

When I goto the tipping compitition there is nothing there anymore. Has it finished? Had alot of fun doing that every week with the guys at work.

Cheers

Gimmee (I dont want anything, thats just my nickname)

Welcome fish.

Theres another thread here somewhere about this. The tipping comp is over and the finals tipping comp has started.

TIP - If you want to survive on this forum as a fish your going to have to get protection by becoming someones bitch. I suggest you start 'holding my pocket'.

These caged animals are always wanting to get stuck into some fresh meat.

And for gods sake keep out of the showers.
 

Jesbass_old

Guest
MiXmasterreece said:
gimmee said:
Hi all.

When I goto the tipping compitition there is nothing there anymore. Has it finished? Had alot of fun doing that every week with the guys at work.

Cheers

Gimmee (I dont want anything, thats just my nickname)

Welcome fish.

Theres another thread here somewhere about this. The tipping comp is over and the finals tipping comp has started.

TIP - If you want to survive on this forum as a fish your going to have to get protection by becoming someones bitch. I suggest you start 'holding my pocket'.

These caged animals are always wanting to get stuck into some fresh meat.

And for gods sake keep out of the showers.

Someone's been spending a bit too much time watching Prison Break. :?
 

Jesbass_old

Guest
gimmee said:
Hi all.

When I goto the tipping compitition there is nothing there anymore. Has it finished? Had alot of fun doing that every week with the guys at work.

Cheers

Gimmee (I dont want anything, thats just my nickname)

yes, Gimmee, there is a new tipping comp set aside for the finals series. It should be, (I think), in the same place as the regular tipping comp.
 

MiXmasterreece_old

Guest
Jesbass said:
Someone's been spending a bit too much time watching Prison Break. :?

If Gimme is a fish and Im one of the harden inmates offering to give protection what does that make you JB?

The warden or one of the guys lurking in the showers ?
 

Jesbass_old

Guest
MiXmasterreece said:
Jesbass said:
Someone's been spending a bit too much time watching Prison Break. :?

If Gimme is a fish and Im one of the harden inmates offering to give protection what does that make you JB?

The warden or one of the guys lurking in the showers ?

Lincoln. Save me! :lol:
 

MiXmasterreece_old

Guest
Jesbass said:
MiXmasterreece said:
Jesbass said:
Someone's been spending a bit too much time watching Prison Break. :?

If Gimme is a fish and Im one of the harden inmates offering to give protection what does that make you JB?

The warden or one of the guys lurking in the showers ?

Lincoln. Save me! :lol:

You strike me as being more of a T-Bag

break_hodes.jpg
 

Skinny_Ravs82

Guest
Yep, Warriors Tipping for 2006 and finished and closed, hence why the finals one is up. We will carry the finals one into the Tri Nations as well and then in 2007 we'll have a new comp for the NRL season.
 

gimmee_old

Guest
Hehe

You guys funny alright. Its alright I got both pockets out here at work for the Fish, haha.

I have a gang of workmates waiting for me on a Monday to bag the sh*it out of me and the warriors when they lose. Although they dont put any money where there mouth is since I took all thier money when the warriors played the Knights first time around this year at 5:1 odds to lose. Always they want to jump on the band waggon when the warriors are on a roll though.

Always read the forum but never posted before.

Thanks anyway and look forward to reading all the posts in the future.

Cheers

Gimmee
Whakatane :):)
 

Jesbass_old

Guest
MiXmasterreece said:
Jesbass said:
MiXmasterreece said:
Jesbass said:
Someone's been spending a bit too much time watching Prison Break. :?

If Gimme is a fish and Im one of the harden inmates offering to give protection what does that make you JB?

The warden or one of the guys lurking in the showers ?

Lincoln. Save me! :lol:

You strike me as being more of a T-Bag

break_hodes.jpg

Hmm, and yet you offered Gimmee your pocket...interesting... :p
 

Jesbass_old

Guest
gimmee said:
Hehe

You guys funny alright. Its alright I got both pockets out here at work for the Fish, haha.

I have a gang of workmates waiting for me on a Monday to bag the sh*it out of me and the warriors when they lose. Although they dont put any money where there mouth is since I took all thier money when the warriors played the Knights first time around this year at 5:1 odds to lose. Always they want to jump on the band waggon when the warriors are on a roll though.

Always read the forum but never posted before.

Thanks anyway and look forward to reading all the posts in the future.

Cheers

Gimmee
Whakatane :):)

Welcome aboard, gimmee. It's a bit of a jungle. ;)

If you ever have any queries or concerns, feel free to PM me or another staff member. :)
 

AmeriKiwi_old

Guest
Jesbass said:
gimmee said:
Hehe

You guys funny alright. Its alright I got both pockets out here at work for the Fish, haha.

I have a gang of workmates waiting for me on a Monday to bag the sh*it out of me and the warriors when they lose. Although they dont put any money where there mouth is since I took all thier money when the warriors played the Knights first time around this year at 5:1 odds to lose. Always they want to jump on the band waggon when the warriors are on a roll though.

Always read the forum but never posted before.

Thanks anyway and look forward to reading all the posts in the future.

Cheers

Gimmee
Whakatane :):)

Welcome aboard, gimmee. It's a bit of a jungle. ;)

If you ever have any queries or concerns, feel free to PM me or another staff member. :)

Ahhh, beautiful Whakatane!! Whakatane/Ohope were my first taste of New Zealand a few years ago and that`s where I got hooked on N.Z. Paid the mortgage on the Craic pub for a few months, too.
I`m guessing now that Rove`s in town he`ll be showing up down there, huh? He loves to say FHakatane!! ; ))
 

Skinny_Ravs82

Guest
AmeriKiwi said:
Jesbass said:
gimmee said:
Hehe

You guys funny alright. Its alright I got both pockets out here at work for the Fish, haha.

I have a gang of workmates waiting for me on a Monday to bag the sh*it out of me and the warriors when they lose. Although they dont put any money where there mouth is since I took all thier money when the warriors played the Knights first time around this year at 5:1 odds to lose. Always they want to jump on the band waggon when the warriors are on a roll though.

Always read the forum but never posted before.

Thanks anyway and look forward to reading all the posts in the future.

Cheers

Gimmee
Whakatane :):)

Welcome aboard, gimmee. It's a bit of a jungle. ;)

If you ever have any queries or concerns, feel free to PM me or another staff member. :)

Ahhh, beautiful Whakatane!! Whakatane/Ohope were my first taste of New Zealand a few years ago and that`s where I got hooked on N.Z. Paid the mortgage on the Craic pub for a few months, too.
I`m guessing now that Rove`s in town he`ll be showing up down there, huh? He loves to say FHakatane!! ; ))

LOL you are right 'bout that one Danny, a friend of mine who came across to NZ last a couple of years ago couldn't even pronue it right. I tease him bout it from time to time too hehe ;)
Oh and welcome along Gimmee
 

sliphgrrl_old

Guest
Skinny_Ravs82 said:
AmeriKiwi said:
Ahhh, beautiful Whakatane!! Whakatane/Ohope were my first taste of New Zealand a few years ago and that`s where I got hooked on N.Z. Paid the mortgage on the Craic pub for a few months, too.
I`m guessing now that Rove`s in town he`ll be showing up down there, huh? He loves to say FHakatane!! ; ))

LOL you are right 'bout that one Danny, a friend of mine who came across to NZ last a couple of years ago couldn't even pronue it right. I tease him bout it from time to time too hehe ;)
Oh and welcome along Gimmee

HAHA! My husband likes to mock americans by telling a story of a time he picked up a couple of hitchhikers from the good ol' US of A. When he asked where they were headed, they said, we're trying to get to Waah kah tayne. They didn't believe him when he said how it was really pronounced!
 

Jesbass_old

Guest
sliphgrrl said:
Skinny_Ravs82 said:
AmeriKiwi said:
Ahhh, beautiful Whakatane!! Whakatane/Ohope were my first taste of New Zealand a few years ago and that`s where I got hooked on N.Z. Paid the mortgage on the Craic pub for a few months, too.
I`m guessing now that Rove`s in town he`ll be showing up down there, huh? He loves to say FHakatane!! ; ))

LOL you are right 'bout that one Danny, a friend of mine who came across to NZ last a couple of years ago couldn't even pronue it right. I tease him bout it from time to time too hehe ;)
Oh and welcome along Gimmee

HAHA! My husband likes to mock americans by telling a story of a time he picked up a couple of hitchhikers from the good ol' US of A. When he asked where they were headed, they said, we're trying to get to Waah kah tayne. They didn't believe him when he said how it was really pronounced!

Ironic that he should choose to mock Americans... :p
 

AmeriKiwi_old

Guest
Jesbass said:
sliphgrrl said:
Skinny_Ravs82 said:
AmeriKiwi said:
Ahhh, beautiful Whakatane!! Whakatane/Ohope were my first taste of New Zealand a few years ago and that`s where I got hooked on N.Z. Paid the mortgage on the Craic pub for a few months, too.
I`m guessing now that Rove`s in town he`ll be showing up down there, huh? He loves to say FHakatane!! ; ))

LOL you are right 'bout that one Danny, a friend of mine who came across to NZ last a couple of years ago couldn't even pronue it right. I tease him bout it from time to time too hehe ;)
Oh and welcome along Gimmee

HAHA! My husband likes to mock americans by telling a story of a time he picked up a couple of hitchhikers from the good ol' US of A. When he asked where they were headed, they said, we're trying to get to Waah kah tayne. They didn't believe him when he said how it was really pronounced!

Ironic that he should choose to mock Americans... :p

It sure IS ironic when you consider that old pearl of wisdom expression... people living in glass houses shouldn`t throw stones!! :p
 

Similar threads

Replies
22
Views
2K
warriors4life_old
Replies
18
Views
938
Skinny_Ravs82
Replies
2
Views
728
IanS_old
Replies
2
Views
727
Jesbass_old
Replies
173
Views
5K
Skinny_Ravs82

Last Game

08 May

10 - 29
3.9 Total Avg Rating
2.2 Your Avg Rating

Highest Rated Player

Lowest Rated Player

Compiled from 13 ratings