General Chin Up, We Can Still Make The 8

warriors8

Warriors Bench Player
May 18, 2012
454
Sydney
OK, looking at the ladder, we will still be on 9th after this week. If Canberra win today there will be 5 teams on 20 points but we are in front because of our for and against. We have every chance of making the 8 at least 5 or 6 if results go our way.

How are we gonna do it? Win
Do we have faith? I have
Do we have the right team to do it? I think so

Chin up guys we can still do it in 2012
 

Danpatmac

Guest
can we?

Maybe just.

will we?

I don't believe so.
 

Marty

U20's Player
Jul 5, 2012
8
Pretty tough to make top 8 but not impossible but even if we do we will scrap in and have shown most of this season we are not a team that deserves to be in the top 4 or get any further than top 8 if we scrape in. I still see issues with Bluey as coach.
 

sunburywarrior

1st Grade Fringe
May 28, 2012
438
agree with patmac cant see them making the 8.infact i can see them falling quite far down the ladder.
 

Makasene

1st Grade Fringe
May 10, 2012
1,620
Impossible.

19 Rounds of 55 - 60 min performances.

I believe we will finish down around 10th or 11th.

No way we can beat Manly away (even if it is in Perth), Cowboys away and Dragons away (our attack won't even going close to cracking their defence).

Sharks at home will be very difficult as well.
 

Xfactor

1st Grade Fringe
May 18, 2012
934
Sydney
Top 8? Meh!....Toss of the coin really.
What I would like is to smash the Sea Eagles for once! Perth should be more our home game than theirs.
Smash the Sharks for the shit they put on our supporters last time round!
And smash the Dragons cause I just hate them :mad:
 
  • Like
Reactions: Jah

Waiting For Premiership

1st Grade Fringe
Jun 11, 2012
764
Top 8? Meh!....Toss of the coin really.
What I would like is to smash the Sea Eagles for once! Perth should be more our home game than theirs.
Smash the Sharks for the shit they put on our supporters last time round!
And smash the Dragons cause I just hate them :mad:
Add smash that fu#king idiot Bluey as well LOL
 

Moz

1st Grade Fringe
May 9, 2012
582
Gold Coast
Top 8? Meh!....Toss of the coin really.
What I would like is to smash the Sea Eagles for once! Perth should be more our home game than theirs.
Smash the Sharks for the shit they put on our supporters last time round!
And smash the Dragons cause I just hate them :mad:
yeah I hate the Dragons with a passion dont ask me why just always have, an somthing about Soward brings out the worst in me just wanna kick his ass hahahaha so yeah hope we kill em!

Course we can make the 8 it aint over till its over, more important can we man up as a team, hope so.
 
  • Like
Reactions: Sparky and Xfactor

surfin

Warriors 1st Grader
May 9, 2012
5,357
Coromandel
yeah I hate the Dragons with a passion dont ask me why just always have, an somthing about Soward brings out the worst in me just wanna kick his ass hahahaha so yeah hope we kill em!

Course we can make the 8 it aint over till its over, more important can we man up as a team, hope so.
What concerns me is the focus becomes simply making the 8 and if that happens we go that the season wasn't so bad. For me making the 8 will not be a successful season unless the finals run lasts at least two weeks and we can go into next year with a few positives, because at the moment the Warriors final place on the table has more to do with the other teams performances than anything they are doing.
 

Moz

1st Grade Fringe
May 9, 2012
582
Gold Coast
What concerns me is the focus becomes simply making the 8 and if that happens we go that the season wasn't so bad. For me making the 8 will not be a successful season unless the finals run lasts at least two weeks and we can go into next year with a few positives, because at the moment the Warriors final place on the table has more to do with the other teams performances than anything they are doing.
hear ya, an I dont really give a shit about the 8, said it before 50% half the bloody comp make the 8 so woop de shit really but you need to make the 8 for a shot at the title and if I learnt anything last year, your performance through the year dont count for zip when it comes to finals football, ask the Storm how they felt when we played our best game of a mediocre 2011 and dealt to them, ask the Broncos as well they looked the goods along with the Storm neither made it to the GF.
I just want us to toughen up first and foremost even if Im oversimplifying it, watch Manly when they lose next , their forwards still run hard in 70th minute their backline holds composure prob due to experience dunno but I admire it.
 

mt.wellington

Warriors Orange Peeler
Jun 21, 2012
22,197
Mt. Wellington, Auckland
hear ya, an I dont really give a shit about the 8, said it before 50% half the bloody comp make the 8 so woop de shit really but you need to make the 8 for a shot at the title and if I learnt anything your performance through the year dont count for zip when it comes to finals football, ask the Storm how they felt when we played our best game of a mediocre 2011 and dealt to them, ask the Broncos as well they looked the goods along with the Storm neither made it to the GF.
I just want us to toughen up first and foremost even if Im oversimplifying it, watch Manly when they lose next , their forwards still run hard in 70th minute their backline holds composure prob due to experience dunno but I admire it.
Lack that killer instinct. Need more mongrel
 
  • Like
Reactions: Jah

Fazz

1st Grade Fringe
Apr 12, 2012
4,284
Hamilton, New Zealand
If we make the 8 it only means we're cannon fodder in week one AND the coach will get a reprieve. No, I don't want to make the 8 if it means we're just gunna get destroyed in week one and have to put with Shitlennan for even longer.
 

Moz

1st Grade Fringe
May 9, 2012
582
Gold Coast
Good game Tigers put up a good scrap with the number of casualties they had during the game, I think thats why I get pissed all these teams play like their lives depend on it at this end of the season even the teams who have shit show in hell of really making it, they fight till the last minute of the game thats what I wanna see this weekend.